Saturday, June 4, 2011

[Photos] Strong Heart Filming BTS

eggziteds!!!! ♥
this will be one interesting episode ahehehe~




16 comments:

ssangchu lover said...

oh! please somebody..
i'm dying want to see this episode of strong heart!
can somebody provide the video with an eng sub please! T_____T

kiani said...

All I can say is OMG!

...and BabyG, not a word, haha

fudgeorange said...

SH!!!!! I'm 'eggziteds' too! I agree, one interesting episode! looks like a showdown to me! haha ^^
;) jk

Anonymous said...

OMG.

yess said...

HJ vs Y-U Will this become something personal? Lol very interesting! =D

kim said...

omg omg omg KHJ and YUNHO!!! TOO. MUCH. HOTNESS!!!! cant be contained. i dont need anything else in my life. i am about to die...

Anonymous said...

if it's indeed something personal,i really luv it then..haha.jk. yunho is amazing and hj is awesome. :)

Ilah :P said...

BUIN seriously should be there too !
or at least.. watch that episode :D

thanks much for this SH :))

BabyG12 said...

woot ... woot ... cant say a word? ... who will be the king of the king ...and Kiani dont forget b4 u answer that .. this is ssangchu heaven OK ..you are awesone SH .. im in heaven..

lk said...

Thanks SH!Looking at the pic #3,HJ is as easy as a winner and YH is in the defense mode,just by looking!hehe!And the pic #5,is it the mission to Buin?!Heart!hehehe!
And and..after all these,pic #2 is sorry sorry!the girl is mine!!Kekeke!

Lil' Sue said...

OMG..Waaahh..cant wait to watch this...!!!

Anyone have watched the full version?

Anonymous said...

happy birthday KIM HYUN JOONG oppa!!! <3<3

Anonymous said...

omaig0d!!! i wanna see it t0o..!!!

bianx said...

Oh-my-God! I can't wait to see this episode! Woot! Eventhough I'm JoongBo, I've always liked Yunho (cause he's like Shinhwa when he was starting out). He's also a cool dude. It's good to see them (KHJ and YH) actually sharing a stage and talking. I always had the impression that though KHJ is friends with the other DBSK (old) dudes, and Yunho is friends with Kyu, the leaders didn't really mesh well. (Hmm, could've been that backstage shot from way back.)

Anyway, I think the 'showdown' is not between the two of them. I read a Yunho fanaccount (for King of Kings) that the showdown happens between Yunho and Junsu (?) of 2PM, not with uri Leader.

Aah~ I don't care! I really really want to watch this! Can't wait!

Hello to all JoongBoers! Sarangheyo! To the World, babies! ♥

Hyun Joong-ie! HAPPY 26th! ♥ It's only a matter of time!

Anonymous said...

where can we watch this episode seriously?!! Please I'm dying to watch!! thanks :)

bianx said...

@anon above -- I don't think it hasn't been shown yet. Wasn't this billed to be shown on the 14th? I may be wrong, though.